Aquarium

Yellow Fishes
'

Nu är jag hemma i Kungälv på påsklov, men jag kunde inte låta bli att fixa lite med några bilder jag tagit för i torsdags var jag på Aquaria på Djurgården för att hälsa på hos fiskarna och för att ta lite bilder till fotouppgiften med tema "Färg". Akvariet var ju väldigt litet så jag blev lite besviken för jag hade förväntat mig lite mer, men det fanns ändå tillräckligt med fina djur och växter för att jag skulle få ihop en liten bildserie. Jag har inte fått feedback på uppgiften än, men här är resultatet.

Ni får ursäkta att det har varit lite rörigt med bilder de senaste dagarna och det har försvunnit endel bilder ifrån den gamla bloggen. Men nu har jag ett flickr konto så jag kan ladda upp alla mina bilder ordentligt och slipper oroa mig och plats på blogger (för den tog tydligen slut).

Eel


Clown Fishes


Sea Plants 2


Orange Fish


Sea Anemone


Sea Plants 1


Sea Plants


Water Flow

0 comments:

Post a Comment